Оновлення інтернет-банкінгу для бізнес-клієнтів у Банку Львів

27 жов 2023

[Оновлення інтернет-банкінгу для бізнес-клієнтів у Банку Львів]

Днями Банк Львів упровадив оновлену версію інтернет-банкінгу для бізнес-клієнтів.

Що принципово змінилося у новій версії?

По-перше, це використання нових технологій, завдяки яким працювати з системою стало набагато зручніше, і у користувачів з’явилася можливість самостійно налаштовувати інтерфейс під свої бізнес-потреби. Головна сторінка побудована на основі віджетів: «Рахунки», «Останні документи», «Мої виписки» та інші віджети, які можна налаштовувати. До прикладу, якщо із системою працює керівник підприємства і переважно займається підписанням документів, він зможе встановити собі віджет «Документи на підпис» як основний і мати на робочому просторі списки документів, які очікують на авторизацію. 

По-друге, це спрощена процедура входу до системи, без ключа ЕЦП. Разом із командою банку ми потурбувалися про те, щоб бізнес-клієнтові було якомога зручніше входити у систему і контролювати свої фінанси, у той самий час як здійснювати платежі та інші важливі операції необхідно так само безпечно, як і раніше, із використанням ЕЦП. До того ж ми подбали про те, щоб зробити максимально комфортними і самі процедури генерації-зміни сертифікатів і ключів.

По-третє, нова версія дозволяє не тільки перенести існуючу функціональність, з якою вже звикли працювати клієнти банку, але й швидко розвивати і оновлювати систему, підключати нові сервіси. Вже зараз клієнти Банку Львів отримали, окрім звичних операцій, можливість працювати з оновленою функціональністю валютних платежів, а згодом у системі з’явиться можливість роботи з корпоративними картками, онлайн-заявками AnyService, а також із зовнішніми ключами (наприклад, ключами податкової).

Звичайно, такий великий проєкт потребував чималих зусиль від обох команд – розробника і банку, але завдяки злагодженій співпраці і постійній комунікації нам все вдалося.  

«Від самого початку проєкту була організована комунікація команд на постійній основі, що дозволило на етапі узгодження вимог передбачити та попередити можливі стоп-фактори, — коментує Вікторія Філімонова, менеджер проєкту від компанії CS. — Ця комунікація продовжується і після запуску проєкту на продуктивному середовищі з метою обговорення та вирішення питань, що виникають у реальних користувачів системи».

«Постійне вдосконалення — наш принцип роботи. Запити користувачів — рушійна сила цього процесу, а їхні відверті відгуки вже стали основою для подальших удосконалень системи», — запевняє Тарас Чабан, керівник офісу управління проєктами Банку Львів.

Оновлена версія вже отримала багато схвальних відгуків від користувачів, а ми разом із командою банку готові розвивати наші рішення і надалі.  


 

Підпишіться на розсилку