Еволюція БТТ: історія, функціональність, перспективи

17 гру 2020

[Еволюція БТТ: історія, функціональність, перспективи]

Нещодавно ми опублікували новину про впровадження БТТ 3.0 (докладніше –
за посиланням), у якій обіцяли розповісти більш детально про можливості системи та особливо – про можливості нової версії. До вашої уваги – анонсований матеріал.

Витоки створення системи БТТ. Веб-версія 1.0

Сьогодні БТТ є системою для підтримування повного циклу розроблення та супроводження програмних продуктів. Система створювалася на зорі становлення компанії CS для одного з наших партнерів і являла собою онлайн-застосунок для обліку побажань і зауважень клієнтів. А з часом стало зрозуміло, що можливості застосунку також можуть бути корисними нам самим.

Раніше наша взаємодія із замовниками здійснювалася лише за допомогою електронної пошти та в телефонному режимі. З упровадженням БТТ з'явилася можливість вести в заявках усю комунікацію, цілісно відстежувати кожен інцидент замовника і взаємодіяти за інцидентами, розвиваючи та покращуючи цю взаємодію.

Згодом ми стали вести в застосунку облік витрат робочого часу наших співробітників, що дало можливість аналізувати виконані роботи за напрямками, обсягами та витратами часу.

Розвиток БТТ. Win32-інтерфейс 2.0
З використанням БТТ у процесі розроблення програмних продуктів нам знадобилося багато нових параметрів. Стало вочевидь зрозуміло, що наявна архітектура застосунку потребує поліпшення. Так народилася наступна версія БТТ – Win32-застосунок.

У Win32-інтерфейсі з'явилося безліч інструментів, що дозволило полегшити та прискорити процес розроблення програмних продуктів і процес взаємодії із замовниками. Наприклад, з'явилося таке нововведення, як реєстрація телефонних дзвінків із можливістю одночасного формування заявок за цими дзвінками. З'явилася можливість укладання плану робіт за заявками з прив'язкою до співробітників. Крім того, у Win32-застосунку ми реалізували можливість ведення проектів, підпроектів, угруповуючи в них заявки за ієрархією.

Можливості нового БТТ. Веб-версія 3.0.
Під час істотного збільшення числа користувачів БТТ і розширення функціональності ми замислилися про створення нової версії системи. У 2019 році було прийнято рішення про розроблення веб-застосунку БТТ 3.0 на основі нового ядра АБС Б2 – B2ng (Angular та Spring).
І вже сьогодні компанія CS розгорнула нову версію для роботи банків.

Застосунок БТТ 3.0 побудовано на сучасних технологіях розроблення, він має новий покращений інтерфейс користувача. Першою новою функцією, реалізованою в БТТ 3.0, є самостійне адміністрування замовниками своїх користувачів. Це особливо актуально для великих банківських структур, у яких багато співробітників користуються БТТ.

Водночас ми подбали про безпеку: частина функцій з адміністрування, передана замовнику, додатково акцептується з нашого боку за допомогою відповідей на автоматизовані запити. Це такі функції як:

  • створення користувача та надання йому прав на певні програмні продукти;
  • змінення користувача, оновлення його реквізитів;
  • видалення користувача;
  • оновлення інформації про довірені вузли – IP-адреси замовника.

Короткострокові та довгострокові плани
У найближчому майбутньому ми плануємо реалізувати для користувачів право підтвердження платності заявок і реалізувати в новому застосунку всі можливості попередньої веб-версії. Наразі ми оновлюємо дизайн заявок для більш комфортної роботи клієнта з ними.

Інтерфейс БТТ 3.0 – український, у подальшому планується впровадження мультимовного інтерфейсу системи.

Наші довгострокові плани:

  • Перенесення до БТТ 3.0 функціональності з Win32-інтерфейсу.
  • Виконання доробок з обліку ресурсів і планів для ведення графіків зайнятості та чергувань співробітників Департаменту супроводу, для ведення особистих планів.
  • Розроблення блоку розслідувань інцидентів із метою їх аналізу.
  • Реалізація двофакторної аутентифікації.

Система БТТ розвивалася і продовжує розвиватися та вдосконалюватися разом
з нами і для вас!

Підпишіться на розсилку