iFOBS.Mobile, What’s New?

12 лют 2015

[iFOBS.Mobile, What’s New?]

mobilenewsМобільні телефони та планшети міцно увійшли у наше повсякденне життя і стали його невід'ємною частиною. З кожною новою версією виробники мобільних пристроїв вигадують все нові й нові фішки для зручності клієнта, і гріх було б не скористатися ними в мобільному банкінгу!

Які технічні новинки вже сьогодні працюють в системі мобільного банкінгу iFOBS.Mobile від компанії CS? Читайте прямо зараз.

Відбиток пальця замість пароля. Для пристроїв, які підтримують функцію TouchID, забезпечено можливість входу в мобільний банкінг за відбитком пальця.

Коли клієнт підключається до iFOBS.Mobile уперше з пристрою, що підтримує функцію TouchID, система пропонує використовувати для входу в мобільний банкінг відбиток пальця замість пароля. Таким чином, клієнтові не потрібно запам'ятовувати пароль або кудись його записувати – ідентифікація за відбитками пальців значно зручніша.

Оновлення залишку струшуванням. Коли клієнт переглядає свої рахунки або картки, він може викликати процедуру поновлення залишку шляхом струшування пристрою. Таку можливість належним чином оцінять ті, хто віддає перевагу shake замість натискання кнопки. А для банку – це витончений спосіб утримання комісії за оновлення залишку по картці, який надходить з карткового процесингу і є платною послугою.

Розсилка push-повідомлень. Кожен банк любить надсилати користувачеві SMS-ки. Тому що вони дозволяють швидко, недорого, а головне – адресно донести користувачеві рекламу або іншу важливу (для банку) інформацію.

Добра новина для банків: тепер можна відправляти своїм користувачам замість SMS-ок push-повідомлення. Вони дешевші (вони безкоштовні), вони більші за об’ємом, а головне, це більше, ніж просто пасивний текст, – push-повідомлення після того, як його прочитали, дозволяє клієнту відразу ж «вступити в діалог» з банком на тему повідомлення. Наприклад, якщо у повідомленні йдеться про новий депозит, то після натискання на нього клієнт одразу бачить форму замовлення цього конкретного депозиту. І так далі. Іншими словами, push-повідомлення – це більш потужний інструмент залучення, ніж пасивні SMS-ки.
Всі ці фішки банк за допомогою компанії CS може запропонувати своїм клієнтам вже зараз. А найближчим часом їх список буде розширено:

Візуалізація рухів коштів на рахунках. Надходження та списання з рахунків і карток клієнта будуть представлені у вигляді наочних графіків, що дозволить клієнтові бачити динаміку своїх фінансів і планувати бюджет.

Крос-продажі. У найближчому майбутньому планується використання геопозиції клієнта, щоб запропонувати йому послуги банку або партнерів. Якщо клієнт знаходиться в «зоні інтересів» банку або його партнера, клієнту приходить повідомлення з пропозицією послуги: «Відкрийте депозит у відділенні банку N та отримайте 5% у подарунок», «Знижки в автосалоні N для клієнтів нашого банку!»

Компанія CS піклується про зручність клієнтів і підвищує юзабіліті своїх рішень. Як відомо, клієнт буде користуватися тільки тим, з чим йому зручно працювати.

Підпишіться на розсилку