Банк «Юнісон»: ставка на технології

25 бер 2013

unisonНа початку року український фінансовий ринок поповнився ще одним гравцем. Свою діяльність розпочав Банк «Юнісон». Основними напрямками діяльності знову створеного фінансового закладу стануть корпоративний та електронний банкінг.

Зараз банк готовий активно інвестувати в IT-проекти. На цей час три проекти, що було реалізовано спільно з CS, підійшли до завершення - впровадження автоматизованої банківської системи Б2, системи інтернет-банкінгу iFOBS та системи управління персоналом та розрахунку заробітної плати HRM&Payroll::eCSpert.

Корпоративні клієнти банку зможуть по достоїнству оцінити самий надійний та безпечний інтернет-банкінг iFOBS. Для захисту грошей клієнтів в iFOBS використовується багаторівнева система безпеки. Всі активні операції в інтернет-банкінгу клієнти підтверджують своїм електронно-цифровим підписом. Передбачені також додаткові засоби для захисту транзакцій – пристрої генерації односеансних паролів, біометричні ідентифікатори, USB-токени для зберігання секретних ключів.

Системи Б2 та HRM&Payroll::eCSpert давно вже зарекомендували себе як ефективні інструменти автоматизації бек-офісних операцій не тільки банків з багаторічною  історією, але й нових, молодих фінансових закладів.

«Завоювати та утримати клієнта сьогодні під силу тим, хто робить вибір на користь найсучасніших IT-рішень. Саме такі рішення змогла нам запропонувати компанія CS», - коментує Михайло Гуревич, IT-директор Банку «Юнісон».

Про Банк

Банк «Юнісон» - новий універсальний банк на українському ринку. Юнісон Банк планує працювати на всіх клієнтських сегментах корпоративного та роздрібного бізнесу, дотримуючись принципів простоти та зручності для клієнтів. Широка та проста продуктова лінійка дозволить задовольнити потреби кожного клієнта. Основними конкурентними перевагами банка будуть високий рівень індивідуального сервісу, що задовольняє потреби клієнтів, висока технологічність та іноваційність банку. Технологічність дозволить Банку активно розвивати віддалені та інноваційні канали обслуговування клієнтів.
Банк планує стати для клієнтів ''більше ніж Банком” - сервісною компанією, консультантом, партнером – що змінить звичне для клієнтів сприйняття банків та обслуговування в них.

Підпишіться на розсилку