До вашої уваги – матеріал про розширену технічну підтримку продуктів Oracle, яку надає наша компанія. Що це за послуга, і що в результаті отримують наші клієнти?
Насамперед розширена підтримка від СS – це щоденна праця команди наших адміністраторів баз даних. Адже саме завдяки цьому вдається досягти стабільності в роботі програмного продукту Oracle, а також регулярно досліджувати супроводжувані системи щодо можливості виникнення потенційних проблем.
Наша розширена підтримка передбачає різні підходи:
Про склад робіт розповімо на прикладі розширеної підтримки СУБД Oracle.
Щоденна підтримка
З метою контролю стану та роботи СУБД наші спеціалісти щоденно виконують:
Планова підтримка
Окрім щоденних робіт, виконуються також і планові, спрямовані на підтримку роботи БД в оптимальному та актуальному стані. Це роботи з оптимізації продуктивності, установлення необхідних патчів із попереднім тестуванням, роботи з реорганізації сегментів, роботи з очищення БД та багато іншого.
Додаткова підтримка
За бажанням наш замовник може отримати додаткові послуги, які не ввійшли до стандартного пакету за договором: навантажувальне тестування, тестування програмно-апаратних комплексів на продуктивність, оновлення системного ПЗ, установлення нових релізів та версій, різноманітних міграцій тощо.
Консультативна підтримка
Також ми пропонуємо своїм замовникам консультативну підтримку та, за необхідності, можемо взяти на себе всі (або частину) функцій з адміністрування БД та операційних систем (налаштування, підтримка, відновлення).
Взаємодія
Ми вміємо працювати паралельно із DBA замовника, не навантажуючи його зайвими задачами. У разі виявлення проблеми він може розраховувати на нас як на надійний тил у своїй роботі, оперативну базу знань, додатковий мозковий центр і робочі руки. Водночас якщо виникають проблеми, що вимагають нашого термінового втручання (відновлення після збоїв, усунення критичних помилок тощо), – задачі щодо їх усунення можуть вирішуватися спільно з DBA замовника або, за відсутності заперечень та після погодження дій, ці завдання вирішуємо ми.
Компетенція
Компанія CS працює у сфері розроблення програмного забезпечення та сервісу інформаційних послуг з 1997 року та посідає провідні позиції щодо впровадження своїх продуктів у банках України.
Більше 20 років ми підтверджуємо репутацію надійного партнера ORACLE і, що не менш важливо, ми маємо спеціальні права на постачання ASFU-ліцензій спільно з нашими програмними розробками та компетенціями щодо надання послуг технічного супроводу (Oracle Premier Support for Software).
Зберігати на високому рівні якість послуг нам допомагає велика команда професіоналів. Кожен з наших співробітників – спеціаліст із високою кваліфікацією та експерт з окремих технологій, який має значний досвід роботи та рівень OCP сертифікації від Oracle.
Серед наших сертифікатів:
Понад 65 фінансових організацій довіряють нашим рішенням та службі підтримки.
Для підвищення рівня своєї кваліфікації та отримання знань щодо оновлених технологій та версій продуктів Oracle наші фахівці регулярно проходять навчання в Oracle University з подальшою атестацією.
Обов'язковим для наших співробітників є відвідування головної конференції корпорації Oracle – Oracle OpenWorld (Сан-Франциско, Каліфорнія, США), її регіональних версій (Дубаї, ОАЕ) або веб-трансляцій.
Також ми беремо участь у тематичних конференціях, семінарах і технічних онлайн-сесіях, де наші фахівці спільно з представниками Oracle діляться своїм досвідом.
Підтримувані продукти
Під час надавання послуг із розширеної підтримки баз даних Oracle для нас не має значення, яке прикладне програмне забезпечення використовують наші клієнти: це може бути як АБСБ2, так й інші системи, у тому числі ті, що не є розробками CS.
Крім баз даних Oracle, замовники передають під наш контроль й інтеграційні продукти Oracle: Oracle GoldenGate і Oracle Data Integrator, а також сервери застосунків Oracle WebLogic. Водночас розширений супровід серверів додатків вендора IBM (WebSphere Application Servers) – теж у нашому досвіді.
Наш щоденний досвід, компетенція та репутація надійного партнера Oracle дозволяє нам надавати послуги технічного супроводу продуктів Oracle на найвищому рівні, а також успішно здійснювати їх розширений супровід.
Для отримання детальних матеріалів на цю тему, будь ласка, надішліть запит на адресу електронної пошти [email protected].
З питань придбання продуктів Oracle та послуг підтримки звертайтесь до відділу компанії CS CoreBanking – Sales: [email protected].
(all fields are required)
We will be in touch shortly to continue the conversation.
Thank you for your interest!